dinsdag 2 juli 2013

2013-07-02 droevig nieuws

Beste KWB vrienden, met pijn in mijn hart dien ik jullie het droeve nieuws te brengen dat Victor Wijnen, afgelopen zondag plots overleden is.
Heb Victor ontmoet tijdens een ochtendshoot rond het kasteel van Leut. Hij was er met zijn hondjes aan 't wandelen. We hadden een zeer aangenaam gesprek over onze grote hobby "fotografie". Toen ik hem vertelde dat we in de schoot van onze KWB een fotoclub hebben, wilde hij onmiddellijk eens komen proeven van de sfeer. Dezelfde avond was hij inderdaad tegenwoordig. Hij vond het heel plezant, leerzaam en vooral de sfeer beviel hem. Hij heeft zich dadelijk lid laten maken van onze KWB vereniging. Tijdens het slotfeest op 14 juni was hij ook nog in ons midden. Victor, persoonlijk vond ik je een heel fijne kerel. Jammer dat ik je niet dieper heb leren kennen. Het gaat je goed , we zien elkaar weer. Als je tijd hebt stuur me eens een mooie foto van de omgeving waar je je nu bevindt. 
Als voorzitter van onze vereniging wil ik de naaste familie en zeker  echtgenote Marie Therese heel veel sterkte en kracht wensen met dit grote verlies.
Georges Houben
voorzitter
KWB Maasmechelen

ter info: begroeting vrijdag 05 juli van 19u-20u. Begrafenisondernemer Bartels,  Joseph Smeetslaan MM

begrafenis op zaterdag 06 juli in de kerk van Lanklaar