vrijdag 27 september 2019

2019-09-27 KWB Mechelen a/d Maas en dementie




‘k zal maar gauw een stukje schrijven, voor ik het vergeet. J

Begrijp me niet verkeerd: de titel van dit stukje zegt niets over de KWB-leden.

Maar toch:  een 20-tal leden waren NIET VERGETEN dat vrijdagmiddag 27 september j.l., speciaal voor de KWB, fotografe en exposante Evy……………………….ohja Raes, een toelichting kwam geven bij deze speciale foto-tentoonstelling in onze dekenale (of is het nu pastorale) kerk.

In ieder geval,
Als je “los loopt” snap je er niks van. Daar hoef je niet dement voor te zijn;
Met een brochureke in de hand (2 €),  of voor de digibeten onder ons middels QR-code-scanning, heb je al enige uitleg;
Maar met de uitleg van Evy valt de hele puzzel als een plaatje / foto in elkaar.

We hebben “werken” gezien van Jozef, Alfons, Mia,Fientje, nog een Mia (neenee niet dezelfde), Paula,….
Allemaal geen KWB-leden, ofwel hebben ze vergeten de contributie te betalen.

Na deze interessante sessie kan ik me wel een beetje verplaatsen in de leefwereld van deze medemensen.
Wellicht dat we zelf bij een volgende tentoonstelling meewerkend-voorwerp zijn (of lijdend-voorwerp). Ik moet er niet aan denken….., laat ik dat maar gauw vergeten !

Nadien met enkele KWB-ers wat gaan drinken bij Frank tegenover de kerk. En we zijn niet vergeten om de rekening te betalen. Gelukkig maar (voor Frank).

En vergeet niet de eerstvolgende KWB-activiteit:  zie de blog/kalender/nieuwsbrief

Bart,